Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2011 21:38 - Лексиконът на Адам - по сегашния завет
Автор: men Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1872 Коментари: 4 Гласове:
7



           image                                     


                                           ДНЕВНИКЪТ НА АДАМ





                    Неделя

Бог ми каза, че Неделите са за почивка, което е тъпо, защото през останалите 6 дена и без туй нищо не правех.

                    Понеделник

Новото същество с дългата коса и дини на гърдите, което се появи днес, вече взе да ми досажда. Непрестанно говори и ходи по петите ми. Бях свикнал да гледам на спокойствие как мравките от 2 мравуняка си търкаляха една троха и  се стремят да я вкарат в противоположните им дупки. И мирно си пиех сок от хмел. Но не, дългокосото едрогърдо създание все се мотаеше около мен, не млъкваше и  винаги ми нареждаше какво да правя. Боже,  да беше я  оставил при другите животни!

                      Вторник

Направих си колиба за да не ме вали дъжда, но не успях да остана сам и за миг, защото създанието се намъкна вътре и започна да ми мести нещата и да ги подрежда. Опитах се да го изгоня, но от големите очи започнаха да капят капки вода, а то започна да издава звуци, подобни на тези на наранените животни. Нещо трепна в мен и нямах друг избор, освен да оставя  това създание.  То държеше да го наричам „Ева”,де.

                     Сряда

Бях събуден от виковете на Ева – беше се цамбурнала в езерото, докато се оглеждаше в него (както много често правеше). Викаше за помощ и шляпаше по водата. Отидох и я извадих от там, не беше по-дълбоко от половин метър. Стори ми се, че просто искаше да ѝ обърна внимание. Занесох я в колибата, а тя ми каза, че това е било много „романтично”. Да бе,„романтично” било, така хубаво си спах!

                     Четвъртък

Животът ми се превърна в ад! О, Боже, защо ме наказа така! Ева непрекъснато ме юркаше за нещо. Я да хода да уловя глиган, да събера плодове, да я придружа до градината за да си  набере цветя за колибата. Или да избира кленови листа за да не ни е студено на дупетата. Висяхме там с часове (наричаше го „шопинг”), мереше ми всякакви кленови листа, а на мен ми беше все едно какво ще нося…УЖАС…с часове ви казвам! А в колибата непрекъснато ми се караше като хвърлям обелките на пода. Ех, добре де, поне манджите бяха вкусни…

                          Петък

Опитах се да избягам. Отдалечих се на голямо разстояние и си построих  колиба, като я прикрих с листа за да не се вижда. Уви и това не спря Ева и тя ме намери. От очите й пак бликнаха капки вода и тя пак захлипа. Истината е, че дори да не беше ме намерила, аз щях да се върна. Гласчето й ми липсваше. Чувствах се самотен сам в колибата.

                     Събота

Ева искаше да се кача на  едно ябълково дърво за да обера сочните му ябълки. Аз възразих и й казах, че пак ще падна и ще си натъртя дупето. Тя взе една змия и започна да ме шиба с нея отзад, като заяви, че ако не се кача натъртването ще ми се стори като лек полъх на вятъра. Змията изсъска:
- Качвай се бе, идиот! И двамата ще стнем на пихтия!. Със запален задник се качих, но уви едно клонче пукна и аз паднах точно върху Ева. Претъркаляхме се няколко пъти, тя започна да скача върху мен, после и аз, а змията ни каза: „Току що извършихте първородния грях”

Какъв грях бе, беше много яко. Като се върнахме в колибата, съгрешихме още цели 16 пъти!!!

                      Неделя

Ех, най-сетне разбрах защо Неделята е ден за почивка. Най-сетне оцених Неделята! След толкова много работа, бране на плодове, гонене на глигане, шопинг, и съгрешаване, аз бях изцеден! Но животът е прекрасен!

..............................


                                            Източник



Гласувай:
7



1. анонимен - Прекрасна картина.
13.04.2011 21:49
Цууун.
цитирай
2. tit - Важното е живота да е прекрасен!:))
13.04.2011 22:16
цитирай
3. анонимен - backlinks services
15.08.2011 12:17
Thought I would comment and say neat theme, did you make it for yourself? It's really awesome!
цитирай
4. анонимен - Xrumer service - we post your marketing post up to 100K forums worldwide
15.09.2011 20:48
Get up to 100000 forum backlinks with our xrumer blast & massive traffic
Get amazing online web traffic using superb xrumer blast today. We can post your custom post up to 100K forums around the web, get thousands of backlinks and incredible web traffic in very short time. Most affordable and most powerful service for web traffic and backlinks in the world!!!!
Your post will be published up to 100000 forums worldwide your website will get insatnt traffic and massive increase in seo rankings just after few days or weeks. Order now:
<a href=http://xrumerservice.org>xrumer service</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: men
Категория: Други
Прочетен: 119294
Постинги: 43
Коментари: 120
Гласове: 916
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031